Igor Dyadyura is feeling evil.
12 hrs ·
...
#1083_ЕК
АПДЕЙТ
Ви питали, хто автор тексту? В двох з чотирьох документів автора забули стерти, "Столярська Катерина Михайлівна". Начальник управління з ДССЗЗІ.
Чому я не здивований?
====
ТІЛЬКИ "ЧЕРВОНЕ", але буде лонгрід, бо паньство просить "конкретно постатейно".
ст.1.
Зазвичай не читаю прискіпливо терміни при першому проході (і всі ці "сфери електронних комунікацій" залишаю без уваги, просто сміюся), але тут я стаю дибки.
"регуляторна звітність – визначені рішенням національного регулятора періодичні відомості та/або дані, у тому числі такі, що містять фінансово-економічні показники діяльності постачальників електронних комунікаційних послуг, необхідні національному регулятору для виконання своїх повноважень та завдань;" -
Рагулятор іде лісом от з цим "самодержавним визначенням звітності". Виключно Постановою Уряду, через погодження всі, і через публічне обговорення за процедурою. А не збірання "звітів паперових", бо захотілося чи то джитеру, чи севрюжини з хріном.
ст.3
Чисто пореготати
"Сфера електронних комунікацій є складовою частиною галузі зв'язку України."
Так у нас навіть не телекомунікації, а "галузь зв'язку"? "Сфера" у нас? Хто на кому стоїть? Що дає ця стаття? Статистику якусь?

І це не можуть змінити законодавці? ОК,
ст.6
Теж смішно принципи прописані
"5) залучення громадськості до підготовки, прийняття та моніторингу виконання регуляторних актів та інших рішень, які стосуються розвитку та функціонування сфери електронних комунікацій;
6) публічності діяльності та підзвітності державних органів у сфері електронних комунікацій громадськості."
Тупі нікчемні декларації, якщо регулятор сам що захоче самодержавно встановлює.
ст.9
НЕМАЄ ніякого телеграфу вже два роки, прокиньтеся нарешті.
І термін тоді вже пропишіть, що таке "зняття інформації" - бо ви то пишете про "СБУ і всі-всі-всі", а посадять адміна, який спаморізку налаштував. Зняття інформації і оператором, і споживачем - відбувається, ще й як.
ст.10
сюди прямо проситься пункт "В постачанні послуг Інтернет не буває ніяких КСЗІ у операторів, вимагання якогось КСЗІ чи аналогічної дурні у оператора заборонено і карається 50 ударами палкою по пятках".
ст.15
4) визначає вимоги щодо показників та методів вимірювання якості електронних комунікаційних послуг;
5) встановлює рівні показників якості універсальних послуг та методи їх вимірювання;
ЛІСОМ. Не працює. Ну не працює ж. Ну припиняйте знущатись нарешті вже.
....
16) отримує в установленому порядку безоплатно від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, національного регулятора, суб’єктів ринку електронних комунікацій документи, матеріали та інформацію, передбачену законодавством і необхідну для виконання своїх повноважень; - яким таким законодавством від суб'єктів вони будуть щось отримувати? Напишуть якусь гору паперів, штампануть в Мінюсті, і все? Нєнє, не "Законодавством". Або Законом, або постановою Уряду. Не нижче.
ст.16
п.2, ч.2)
реєстрація діяльності суб'єктів господарювання у сфері електронних комунікацій, - ЛІСОМ всю цю реєстрацію провайдерів в Екселі. Лісом. До побачення. Не ліцензується ця діяльність, і не реєструється окремо, достатньо ЄДРПОУ і ДФС/ДПС.
Треба "рогулятору" - бере з ЄДРПОУ.
Рагулятор реєструє частотний і номерний ресурс, все.
п3
"2) рівності по відношенню до будь-яких суб’єктів ринку електронних комунікацій, які перебувають в одній і тій же ситуації, особливо в умовах надання адміністративних послуг за конкурсними (тендерними) процедурами;
3) неупередженого ставлення до будь-яких суб’єктів ринку електронних комунікацій, відмови від врахування будь-яких чинників, що прямо не передбачені нормативно-правовими актами, максимального використання для порівняння та оцінки показників, що мають кількісні характеристики;"
знову тупі декларації, все це вже бачили, рівність "Колі" з медальками і "нєхароших сірих провайдерів". Нинішній рагулятор яскраво все це продемонстрував.
ст.17
"1. Державне регулювання у сфері електронних комунікацій здійснює національний регулятор відповідно до цього Закону та інших актів законодавства."
Вибачте, ні. Тільки Закону. Ніяких "інших актів".
Тим більше, бачте як красиво нижче в цій же статті:
"1) регламентацією виключно законом взаємодії національного регулятора з органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування;"
Для державних органів - виключно законом, для операторів і провайдерів - "самодержавною волею рогулірующого рагулятора"? Прекрасно.
ст.18
Ага, ну от же воно. Аваківська схема. "Рогулятор приймає яке хоче рішення, і воно одразу обов'язкове до виконання, а кому не подобається - оскаржуйте в суді" Серьозно?
Це оте все "залучення громадськості" і "публічна діяльність"?
ст.19
3) видає нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції національного регулятора, та контролює їх виконання; - НІЯКІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ не видає!!!!! Що за дурня!
7) здійснює реєстрацію у сфері електронних комунікацій, встановлює порядок ведення і веде державний реєстр постачальників електронних комунікаційних послуг;

встановлює правила здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій;
9) встановлює правила надання та отримання електронних комунікаційних послуг;
ВСЕ це - ЛІСОМ. Зовсім вже з дуба рухнули зі значками своїми і грамотами, іксперди. Ці дурілки як тільки трохи можливість - почали паперові звіти про джитер збирати. Віддайте їм правила встановлювати, ага.
14) забезпечує здійснення в установленому ним порядку моніторингу якості електронних комунікаційних послуг та оприлюднення його результатів;
15) визначає перелік показників якості наданих споживачам електронних комунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню постачальниками електронних комунікаційних послуг, а також встановлює порядок та строки їх оприлюднення;
Нафіг з пляжу
17) отримує безоплатно від постачальників електронних комунікаційних послуг необхідну для виконання своїх повноважень звітність та інформацію, у тому числі таку, що містить фінансово-економічні показники, у визначених національним регулятором, обсягах, формах і порядку;
Або нафіг, або за гроші (шалені)
18) здійснює в установленому ним порядку визначення ринків певних електронних комунікаційних послуг, проведення аналізу та визначення постачальників з істотною ринковою перевагою на ринках таких послуг;
"Мечта поета" -сам встановлює порядок, сам визначає. Нафіг. Це робить АМКСУ (успішно, не так, як рогулятор).
23) застосовує у межах своїх повноважень в установленому законодавством порядку адміністративно-господарські санкції до суб'єктів господарювання за порушення законодавства у сфері електронних комунікацій;
нафіг, є там п.25 - ДО СУДУ.
29) встановлює порядок ведення Системи контролю кодів ІМЕІ та її взаємодії з постачальниками електронних комунікаційних послуг, виробниками та/або постачальниками термінального обладнання та споживачами електронних комунікаційних послуг рухомого (мобільного) зв’язку;
просто без пояснень, одразу - всі ІМЕІ нафіг з закону
ст.22
Це якісно робить АМКУ, там купа законодавста є, і не треба сюди рагулятора засовувати.
ст.23 (нагляд)
2. Метою нагляду (контролю) у сфері електронних комунікацій є забезпечення:
1) якості електронних комунікаційних послуг, що надаються;
2) наявності передбачених законом ліцензій та дозволів;
3) додержання суб'єктами ринку електронних комунікацій законодавства, технічних регламентів, національних стандартів та інших нормативних документів у сфері електронних комунікацій.
так, якість - лісом. Ліцензій - немає. "Інші нормативні документи в сфері" - фуйня. Так що буде наглядати чей наглядач, який мав би просто керувати номерним і частотним ресурсом? (а не ставати суперАМКУ, самодержцем, "роблю що хочу, виконуйте, потім до суду йдіть")
Всю статтю 23, і 24(заходи) - нафіг, під ніж.
Ст.25
Я може щось пропустив. У нас МЕРТ скасовував всі ці тупі сертифікати. Тепер міністерство цифрових трансформаторів буде цискам і джуніперам видавати "дозволи і сертифікати"?
"4. Застосування засобів електронних комунікацій, не внесених до цього переліку, погоджується суб’єктом ринку електронних комунікацій з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері електронних комунікацій, у порядку, встановленому законодавством."
Я є суб'єктом. У мене дома кінетік (класний). Я не знаю, в якому він переліку. Мені треба в цей центральний орган бігти? Точно?
Ну да, "8. Норми цієї статті поширюються на кінцеве обладнання."
Ви там не поофуїли всі, "пєсатєлі транформаторні європейські"?
"10. Термінальне обладнання мобільного зв’язку має індивідуальний міжнародний ідентифікатор кінцевого обладнання (код ІМЕІ), що присвоюється йому виробником та має вноситися виробниками та/або постачальниками такого обладнання в Україні в Реєстр ідентифікаторів (Систему контролю кодів ІМЕІ), що ведеться уповноваженим національним регулятором державним підприємством, у порядку визначеному національним регулятором.
11. Використання термінального обладнання, код ІМЕІ якого не внесено в Систему контролю кодів ІМЕІ - заборонено в Україні. Постачальники послуг електронних комунікацій зобов’язані здійснювати постійний обмін даними з Системою контролю кодів ІМЕІ в онлайн режимі та інформувати споживачів електронних комунікаційних послуг мобільного зв’язку про відсутність кодів ІМЕІ їх термінального обладнання в Системі контролю кодів ІМЕІ, при підключенні їх термінального обладнання до електронної комунікаційної мережі.
12. Споживачі, які отримали відповідне повідомлення від постачальника електронних комунікаційних послуг, зобов’язані внести код ІМЕІ термінального обладнання, що ними використовується, у Систему контролю кодів ІМЕІ у порядку визначеному національним регулятором. Відсутність в Системі контролю кодів ІМЕІ оригінального (такого що не повторюється) коду ІМЕІ термінального обладнання є підставою для блокування постачальником електронних комунікаційних послуг доступу до електронної комунікаційної мережі такого термінального обладнання.
13. Порядок ведення Системи контролю кодів ІМЕІ та її взаємодії з постачальниками електронних комунікацій, виробниками та/або постачальниками термінального обладнання та споживачами електронних комунікаційних послуг рухомого (мобільного) зв’язку, визначається національним регулятором. " -
Не просто ЛІСОМ, а глибоко-преглибоко засунути в ..опу тому, хто це написав, і там забути. Задовбали 22-єврові імейщиці.
ст.26 (страндартизація) і ст.27 (метрологія) - є ж окремі спеціальні Закони "Про стандартизацію" і "Про метрологію і метрологічну діяльність". Можна ці Закони не курочити під "рогуляторів якості". Що ще метрологізувати вони будуть в Інтернеті? В "100 мегабіт на секунду" - секунду вимірювати секундомером? Ще одні "пожежники, санстанція, інспеція по труду" - метрологи. Для чого сюди штовхати це?
ст34 - давно немає вже ніяких рахунків окремих, все в кабінетах, і не треба їх прописувати сюди, перетягуючи з нормативки 90-х (в цій статті взагалі багато дурні, але не "червоного рівня")