16 грн * туда-назад * 22 робочих дня = 704 грн — це класний клієнт для УЗ, тому треба думати в сторону вільного ціноутворення і пропонувати таким, скажімо, абонемент гривень за 250-300.
Більш точніше і з "рецептами", і з аналітикою, звісно, можна було б сказати лише після детального аналізу (не думаю, що хтось в УЗ його хоче, до речі).
Але взагалі — підкреслюю, взагалі, гарантії нема — подібні рішення дозволяють:
- скоротити витрати на контроль,
- підвищити рівень сплати за проїзд,
- отримати можливість для продажу абонементів на корпоративному рівні.
І повторю, що без рішень на законодавчому рівні (скасування пільгового проїзду, це перше, підняття ціни, це друге, але не єдине) проблему вирішити буде важко.