Автор Тема: Короли и капуста. Официальный тред для флуда обо всем.
 

Offline Охтирка

  • *****
  • Повідомлень: 22202
  • Karma: 3731
Я виїджаю поруч з мостом, з другої смуги, а надо бути в 4-й смузі, щоб розвернутися.
Я не бачу іншої можливості, ніж почати перебудову з 2 ряда до 3-го і потім до 4-го відразу там, де зливаються полоси з Русанівки та з моста Патона.
Там суцільна, не можна перетинати. Але затерта бо багато хто все ж таки намагається перелаштуватися і розвернутися.
Чомусь для наших водіїв завжди проблема проїхати далі і розвернутися на наступному перехресті.

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
Ага, дякую.
Злобная заинька

Offline SergJant

  • ****
  • Повідомлень: 290
  • Karma: 146
  • Стать: Чоловіча
Якщо у когось є можливість і бажання на телеграм-каналі Демсокири https://t.me/D7_channel йде голосування за кращий віршик про мертвих москалів. Беру участь. Кому сподобається - віршик №6  :)

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5327
  • Karma: 3165
  • Стать: Жіноча
Питання до досвідчених юзерів фейсбуку. Як зробити так шоб пости/новини/сторі деяких "френдів" мені не показувало у стрічці/нотіфікейшенах, взагалі ніде. Мені треба їх якось заігнорити щоб вони не помітили і нє абідєлісь.

Offline Ксеня

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 16164
  • Karma: 15494
  • Стать: Жіноча
  • Одеса
Відписатися? Принаймі я так роблю. Але я не досвічений юзер, може є якись інші засоби.
Жизнь идет себе, как она и должна идти, то есть, хуже некуда. (с)

Offline Ash

  • *****
  • Повідомлень: 19380
  • Karma: 6700
  • Стать: Жіноча
Питання до досвідчених юзерів фейсбуку. Як зробити так шоб пости/новини/сторі деяких "френдів" мені не показувало у стрічці/нотіфікейшенах, взагалі ніде. Мені треба їх якось заігнорити щоб вони не помітили і нє абідєлісь.
Зайти на потрібну сторінку та знайти у налаштуваннях опцію"Стежити", та відминити її. Все) Більше  про їх дії повідомляти не будуть, а у френдів не буде травми від розфренда.)
Одесса-это Украина.
At the suit of pozemka: Covid 19 (01.20)
+CoviShield(03/20)+Vaxzevria/COVID-19 AstraZeneca(06/20)+ Comirnaty/Pfizer-BioNTech(01/21)

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5327
  • Karma: 3165
  • Стать: Жіноча
Зайти на потрібну сторінку та знайти у налаштуваннях опцію"Стежити", та відминити її. Все) Більше  про їх дії повідомляти не будуть, а у френдів не буде травми від розфренда.)
Дякую!  :give_rose:

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
Як на мене,дуже цікаве інтерв'ю. https://dev.ua/news/shymkiv-1678083371


Як ексдиректор Microsoft Ukraine й ексзаступник голови АП став інвестором українського безпілотного літака. Велике інтерв'ю з Дмитром Шимківим
Коли держслужба закінчилася, Дмитро пішов працювати до київського фармацевтичного гіганта «Дарниця» де був до літа 2022 головою ради директорів. А зараз він консультує різні бізнеси — є членом наглядової ради таких компаній, як «Київстар», Helsi.me, а також Українського фонду стартапів.

Велике захоплення Дмитра — вітрильники. Подорожуючи, він дійшов на човні до Антарктиди. Тому в його портфелі інвестицій декілька років тому з’явився такий проєкт як спортивний човен — L30. У 2022 році до яхт додалися ще й літаки — Шимків став співвласником української компанії AeroDrone, куди зараз вкладає багато часу та грошей.

Про безпілотники
— Як ти взагалі вирішив займатися безпілотниками?

— За часів COVID я вирішив вчитися на пілота гелікоптера. Здав частину іспитів. І почалася війна. Люди почали говорити про безпілотники. А я знав, що мій колишній колега по Microsoft, Юра Передрій, розробляв безпілотні літаки на замовлення, в нього батько працював конструктором на заводі Антонова багато років.

Я звернувся до Юри. Кажу: треба допомога, а всі говорять про безпилотніки. Мавіки — це звісно добре (я і сам літав на них в Антарктиді, коли туди ходив на вітрильному човні). Але Мавіками треба керувати. І на війні є потреба в значно довшій дистанції польоту, і який повинен відбуватися автоматично.

У Юри в той момент якраз народжується дитина. І він каже мені: «Дім, не можу приїхати, але на Чайці лежать мої літаки. Допоможи їх вивести».

А Чайку обстрілюють (Житомирська траса — Ред.). Я все одно приїхав і забрав їх.

Потім спробував завести. І вже втягнувся в цю історію. Ми долучалися до військових проєктів та виконали одну з місій під Бахмутом.

Я ще глибше занурився та побачив бізнес-можливість. Запропонував Юрі перейти у другу фазу нашої співпраці, коли я не просто ексколега. Він погодився (Дмитро став партнером з долею у 50% в компанії «Аеродрон»).

— Скільки це коштує для тебе?

— Багато. Я не буду називати цифру. Але головне у цій історії це час, зв’язки та знання, які ти інвестуєш. Це також має певну оцінку. Причина проста: Я хочу перемоги, як і всі українці. І ми хочемо створювати технології, які б були краще ніж у ворога.

— Подивився фотографії. Це ж не дрон, яким ми звикли його бачити. Це — повноцінний літак!

— Так, це літаки. Ми дуже обережні з поняттям дрон. Що й говорити: у нашого апарату розмах крил — 8,5 метра. Це повністю автономний літак.


— Що остаточно вплинуло на твоє рішення — зайти у компанію?

— По-перше, ми маємо військову історію. В країні війна. І всі технічні ресурси та інновації повинні працювати на перемогу України. Друге питання — перспективність даної розробки та технології в масштабуванні на більше ніж військову галузь. Літак має ще велику цивільну історію.

— Це ж з початку був дрон під агро.

— Так, початкова історія Юри, як конструктора, який розробляв дрон під замовлення. Основна ідея тут — безпілотна авіація буде розвиватися швидко. І один з її напрямків стосується BVLOS (Beyond Visual Line of Sight). Це польоти поза зоною прямої видимості літака — тобто повна автономність та автоматичність. Зараз у світі відбуватимуться регуляторні процеси, які визначатимуть, як буде розвиватися вся ця галузь.

А запит на безпілотну авіацію на відстані понад 1000 км та вантажністю понад 200 кг є великим. Відповідно, ми маємо хорошу перспективу та велику кількість можливих застосувань.

Це створює виправдані передумови для заходу інвесторів.

— Наскільки я розумію, таких компаній в принципі небагато.

— У світі дуже мало компаній, які можуть робити велику безпілотну авіацію. Є купа факторів, які на це впливають: формфактор, обслуговування, електроніка.

Головна перевага таких літаків: вантажність досить висока. Ми говоримо про 80 кг (перша модель AeroDrone — D-80 Discovery) та про 300 кг (друга модель — E-300 Enterprise).

Ми фокусуємося на трьох основних компонентах: long distance, великий вантаж та довга тривалість польоту. 


— Який максимум по відстані польоту теоретично може бути?

— Якщо встановити бак 350 літрів, то відстань можна збільшити навіть до 3100 км. Тут можна варіювати: у дрона є корисне навантаження. Частина йде на пальне, частина — на вантаж. Тобто в залежності від цілей польоту.


— Я знаю, що був тестовий політ до війни для «Нової пошти» — ваш літак у Львів полетів із Києва.  :kos:

— Так, тоді було отримано дозвіл на коридор. І в рамках цього коридору отримано дозвіл на експериментальний політ. Довели, що це можливо. Далі відбувається багато процесів, пов’язаних із сертифікацією літаків. А це дуже складний процес, який вимагає великого об’єму інженерних та тестових робіт, співпрацю з регуляторами.

На сьогоднішній момент одним з найкращих регуляторів стосовно взаємодії є Міністерство оборони України — по роботі з безпілотною авіацією. Я можу сказати, що це один з найвищих рівнів підтримки українських розробників. По-перше, їм це потрібно. Вони готові взаємодіяти.

Міністерство оборони робить семінари для стартапів!


Як провести випробування, отримати доступ до підконтрольної експлуатації, які документи повинні бути, які ключеві помилки. Вони жартують і називають себе технонянею.

Не кожний регуляторний орган у світі таке робить! Я працював на державній службі (в АП — Ред.). І якби мені сказали, що Міноборони буде настільки відкритим, як зараз, — я б ніколи не повірив.

Мінцифри та Михайло Федоров також дуже активно допомагають.

— На якій стадії виробництва ви зараз?

— Ми пройшли сертифікацію. Це допуск до експлуатації у збройних силах для наших обох моделей. Ми також уклали угоду з МО. Зараз у нас триває серійне виробництво. Кількість нам заборонено розголошувати. Перші взірці дронів будуть знаходитися у підконтрольній експлуатації ЗСУ (коли ваш продукт використовують та дають вам зворотний зв’язок). Вже визначені підрозділи, які будуть їх використовувати.

За результатами підконтрольної експлуатації буде ухвалене рішення, чи ставити нас на озброєння (або ж чи ставити з доробкою).

— Як виглядає ця потужність: це завод, фабріка?

У нас є група людей, які займається зборкою. Ми закуповуємо частину запчастин. Є ліцензійні платежі за дизайн літака, за авіоніку, автопілот і так далі.

Відхиляю завісу: ми зараз заходимо в перемовини з іноземною компанією про можливість розширення виробництва в Польщі. Є виклики, пов’язані з формуванням складу запчастин. У Польщі хочемо зробити великовузлове виробництво, для того щоб в Україну заходила фінальна збірка. Це значно спрощує логістику і зменшує безпекові ризики. А також вирішує багато питань по комплектуючим.

Польща цікава тим, що вона досить активно розвиває безпілотну авіацію. В Європі таких небагато країн.

У Голандії, наприклад, хотіли зробити тестову зону — аеропорт для дронів. Але потім це все загнулося, тому що повстали місцеві жителі. Одна справа, коли над твоєю головою літають літаки з пілотами, і зовсім інша — коли дрони.

Наш літак, наприклад — це 200 кг. Алк коли відбувається якась позаштатна ситуація — він не падає з неба на землю. У нього є парашютна система.


— Скільки коштує один ваш літак?

— Може коштувати від $250 000 до $450 000. Усе залежить від начинки, яку хоче замовник. Я тут просто назову диапазон вартості професійних камер: вони коштують від $20 000 до $320 000!

Зв’язок: хороша, захищена система, яка має радіус 150 км, коштує $80 000–120 000. Системи антиджемінгу: звісно є і за 300 баксів. Але круті — за $12 500.

Це вам для розуміння, скільки коштують компоненти та діапазони.

— Після війни які можуть бути застосування у безпілотних літаків?

— Ну, наприклад, сьогодні велика проблема — це постачання необхідного включно із харчовими продуктами в Африці. Ці завдання виконують гелікоптери або літаки. І вони значно дорожчі, ніж наші безпілотники. До того ж якщо в деяких районах є ризик втратити пілота, то безпілотний літак, навіть з вантажем, це звісно втрати, які не можна порівнювати.

— Які є сильні конкуренти на світовому ринку?

— Є дві компанії в світі, які вважаються крутими на цьому ринку. Перша — стартап-еднорог Zipline, з оцінкою більше $1 млрд. Їхні літаки возять вантаж до 2 кг, здаєтсья.
Вони зробили свою історію на постачанні крови в Африці. Вони стартують з катапульти і їм потрібна точка старту. Нам вона не потрібна. Ми стартуємо з будь-якого рівного полю. Взльотка не потрібна. 

Друга цікава компанія, яка нещодавно підняла раунд інвестицій, — це Pyka, каліфорнійський стартап. Це також вантажний літак. Але це «електричка». У них акумулятори. Їхній плюс — екологічність, а мінус — велика частина їхньої ваги — батареї. У нас — класичне паливо (95 бензин). Але коли ми його спалюємо, ми стаємо легше. А батарейка є батарейка.


— Скільки, за твоєї оцінкою, зараз у безпілотній галузі працює людей?

Під час війни ми маємо зараз розвиток безпілотних технологій на стероїдах. В Україні в цей сфері вже понад 100 компаній. А якщо в кожній, скажімо, працює по 20 людей, то в цілому це вже 2000 спеціалістів. А на практиці — набагато більше. Пілоти, постачальники — думаю, десь 10 000 людей.

Усі світові компанії, які створюють безпілотники, приїжджають сюди вчитися. У нас є реальне поле для випробування технології — широкомасштабна війна.

— У вас до речі є якісь патенти на безпілотні технології?

Ні, не має. І один із світових трендів — це непатентування. Якщо запитаєшся у крутих українських стартапів, то здивуєшся, що колись вони гралися в цю тему, а зараз ні.

— Чому?

Тому що коли ти патентуєш, ти повинен частково розкривати свою технологію. А якщо сьогодні твоя технологія прошита в чіпі і ти захищаєш його певним чином від зчитування, то це набагато надійніше, ніж патент, який ще треба довести. Але коли ти опишеш, що та як робиться, виникає натяк на технологію. Я це чув від крутих українських хардверних стартапів. І до того ж патентування — це дорого та довго. І далеко не факт, що вплине на оцінку твого бізнесу. Але ризик, що твою технологію можуть вкрасти — великий.

Я сам для себе нещодавно цю штуку відкрив.

Злобная заинька

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
Продовження.

Про участь у наглядових радах
— Скажи, скільки твого часу зараз займає цей стартап?

— Десь відсотків 70%. Думаю, що коли все запуститься, зменшиться до відсотків 50. Зараз багато процесів ще йдуть у ручному режимі.

— Що ти робиш у інші 30% часу?

— По-перше, я входжу до наглядової ради «Київстар», а також в наглядову раду Helsi. Працюю з командами по стратегії і по продуктовим питанням, ринку (я непогано розумію ринок фармацевтичних послуг України).

Крім того, я входжу в наглядову раду Українського фонду стартапів. Будучи сам партнером у стартапі, я розумію всі болі, через які вони проходять.

Зараз мене також запросили до наглядової ради американо-австралійської компанії з кібербезпеки. Вони співпрацюють з українськими силовиками та урядом. Ця компанія входить до світової коаліції компаній із захисту від ransomware.


— Я зрозумів. Якщо ми в dev.ua створимо наглядову раду, ти до нас прийдеш?

— Ні, в мене є ліміт. І це вже зараз такий максимум. Наглядові партнери як правило менеджать від 6 до 10 проєктів. От у мене їх вже достатньо організацій, в яких я працюю.

В середньому одна наглядова рада — це не більше 10 зустрічей на рік. Тобто — приблизно раз на місяць.  Але крім цього, є ще зустрічі з менеджментом компаній.

Я долучаюся до цих проєктів, які мені цікаві і на яких я розуміюся. Якщо мені завтра запропонують сферу харчування, я б сказав: не моє.

В мене зараз телеком, медицина, кібербезпека, hitech та aerospace. П’ять сфер, куди мені подобається занурюватися.

— Тобі ще медіа додати — і будеш олігарх (жартує).

Ні. Я співпрацюю з медіа, але я не настільки розумію, як працює їхня економічна модель.

«Про Київстар»
— А чим ти в «Київстарі» займаєшся?

— Велика частина, де я залучений у межах роботи Наглядової ради — це люди, стратегія, M&A, технологічна історія, Helsi.

— Тобто ти рекомендував купити Helsi?

— Так, я був залучений у due diligence, переговори.

Helsi — це така крута українська компанія, яка має дуже великі амбіції і розуміє, як розвиваються технології. Моя роль — викристалізувати стратегію та допомогли налаштувати деякі операційні процеси.

— У «Київстар» буде ще щось покупати?

— Ми сподіваємося.

— На які напрями дивитися?

Дуже різні. «Київстар» рухається в напрямку цифрової компанії. Передові телекоми зараз рухаються від інфраструктури транспорту даних (кабелі, вишки, супутники, базові станції) до цифрових сервісів. Звісно, тут, крім healthcare, це кібербезпека, яка я вважаю буде швидко розвиватися. Досвід української кібервійни буде обрамляти світову індустрію ще дуже довго.

— У бік фінансових сервісів дивитися? «Київстар», скільки його пам’ятаю, завжди переживав зльоти та падіння в цій сфері.

— Ми вважаємо, що майбутнє за цифровими компаніями. І на них дивимося. На абсолютно всі напрями, навідь на ті, які спочатку були мені не очевидні, але команда потім переконувала.

Я тобі скажу, я не вважаю monobank лише банком. Я вважаю його цифровою компанією. Вони інші. Вони більше цифрова послуга на базі банківського продукту.

Цим класичними компаніям, які зараз не трансформуються в щось цифрове, буде дуже складно. Вони будуть маргіналами — базовими компаніями, які роблять базові штуки.

— Не можу тебе не спитати. Як Михайло Фрідман та його імідж в цілому впливає на «Київстар»?

— По-перше, що зроблено на рівні Veon, голландської компанії, яка торгується на NYSE: «вирізали» LetterOne (компанія, де є участь російського олігарха Михайла Фрідмана — Ред.). Вони зараз взагалі не беруть участь в прийнятті рішень.

Також дуже важливо, що наглядова рада «Київстар» має великий рівень автономії. У нас є представники Veon. Але велику роль відіграють незалежні директори, які активно впливають на прийняття рішень.

«Київстар» має дуже патріотичну команду менеджменту. Та ніхто в «Київстарі» ніколи не буде робити щось, що суперечить інтересам України.

«Київстар» співпрацює зі збройними силами та силовиками, робить багато чого для них, про що наразі не можна говорити. Лише податків за рік сплачено понад 8 млрд грн.

І найцікавіше: «Київстар» активно відстоював позицію, щоби Veon вийшов із росії. І от: вони таки продають активи там.

— Чув багато розмов про необхідність націоналізації «Київстар». Що думаєш із цього приводу.

— Власниками «Київстар» (через акції Veon — ред.) є ще інші американські організації, великі канадські інституції. Будь які дії української сторони — мені здається будут трохи неадекватні. Це моя думка.

— І як ти вважаєш, держава зараз також думає?

— Дивися, тут я не можу коментувати державу. Тому що тут є багато чуток і я їх не поділяю.

— Чуток. Але ж дій ти не бачив?

Весь час відбуваються різні дискусії. Моя позиція — є актив, який сьогодні працює, дає робочі місця майже 4000 людей, сплачує великі податки в Україні та інвестує в Україну. І це є досягнення менеджменту компанії.

— Чи вважаємо ми, що в Україні держава є ефективним власником?

— Давай подивимося на «Приват». Сьогодні Monobank робить «Приват» з якості послуг на раз-два-три. А колись інноваційність банківських послуг була за «Приватом».

— Я б сказав, я очікував від «Привату» гіршого після націоналізації.  Але…

— Чекай, держава влила в нього купу грошей.

Майбутнє за компаніями, які мають бачення. Крапка. І саме візія та стратегія це робить. Там є коммітмент, там є драйв!

Я не вірю в те, що держава є ефективним власником. Назови мені ефективну державну комерційну організацію в Україні? Нема. Ти не найдеш.

Я вважаю, що держава має бути регулятором. Вона може контролювати, моніторити, створювати інші інструменти впливу. Але вона не повинна заходити на територію власників, окрім певних монополій.

Тоді це створює інструменти непрозорого використання влади — приводи для корупції. Будь-яка історія, коли держава входить в управління бізнес-структурами — це привід для корупції.

— «Київстар» — це прибуткова компанія. У нього є дивіденди. Яка політика зараз щодо їхнього розділення?

— Наша стратегія вбачає розвиток українського цифрового простору. Частину коштів ми направляємо в благодійні фонди. Частину ми інвестуємо в Україні.

— Розподілення дивідендів за кордон зараз відбувається?

— Ні, це заборонено.

— Тобто можна сказати, що те, що зараз «Київстар» заробляє, піде на розвиток України?

— Звичайно. Усе, що зараз «Київстар» заробляє, реінвестується назад в Україну. Тому ми зараз і дивимося на цікаві цифрові компанії, які потребують інвестицій.

— Тому що, це, напевно, зараз вигідно — інвестувати.

Ні, повір мені, war-discount майже не присутній в українських компаніях.

— Майже, як в українській нерухомості.

Так.
Злобная заинька

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
А тут цікаві коменти на цю статтю.

[ Invalid Facebook URL ]posts/pfbid0MeAXuokfsg1MDZpW6JvH9rTsB8MYiHcfzyrjJHrf5iD9q6va1qKMg2kccRk5zyQvl/

От жеж. Це в фб Касьянова за 7 березня.
https://www.facebook.com/brtcomua
Злобная заинька

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
Запитаю тут.
Яке заспокійливе можна пити курс і в той же дееь за кермо сідати?
Злобная заинька

Offline Ксеня

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 16164
  • Karma: 15494
  • Стать: Жіноча
  • Одеса
Запитаю тут.
Яке заспокійливе можна пити курс і в той же дееь за кермо сідати?

Якщо це реально діючий в якості «заспокійливого» препарат, а не якась гомеопатія, простигосподи, чи фуфломіцин, то ніяке. Хто б там що не казав. Будь яке діюче заспокійливе діє й на швидкість реакції також. Краще не ризикувати ані собою, ані іншими.
Жизнь идет себе, как она и должна идти, то есть, хуже некуда. (с)

Offline Pe

  • *****
  • Повідомлень: 1813
  • Karma: 482
Запитаю тут.
Яке заспокійливе можна пити курс і в той же дееь за кермо сідати?

Смотря для чего и какого действия тебе нужно успокаивающее
Бета-блокер например, не успокаивающее в классическом смысле, но помогает, например,  панические атаки/приступы гипервентиляции сдерживать и с ним можно за руль
Еслиты про успокаивающие, которые прибивают …. Опам, то ни с какими за руль нельзя точно(по крайней мере сначала)
А вообще, то когда в аптеке лекарство выдают, то на нем написано с каким за руль можно, а с каким нет

Offline Аля

  • *****
  • Повідомлень: 26537
  • Karma: 5593
  • Стать: Жіноча
  • Київ. Місто мрій.
Я от громких звуков вздрагиваю и расслабится не могу. Бухнуть или курнуть в пятницу, что ли.

Бассейн, прогулка и уборка не помогли переулючиться.
А в понедельник у меня вождения, от которого я тожк стресую. Как то так.
Злобная заинька

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5327
  • Karma: 3165
  • Стать: Жіноча
Якшо бухнуть то краще дома шоб не треба було потім за кермо.

Можна ще  гомеопатію попить на ніч (настоянка пустирніка наприклад), від неї теж може бути еффект якщо кілька тижнів пропить. І не настільки сильне щоб заважало кермувать.

Offline Ash

  • *****
  • Повідомлень: 19380
  • Karma: 6700
  • Стать: Жіноча
Якшо бухнуть то краще дома шоб не треба було потім за кермо.

Можна ще  гомеопатію попить на ніч (настоянка пустирніка наприклад), від неї теж може бути еффект якщо кілька тижнів пропить. І не настільки сильне щоб заважало кермувать.
Вибач, але по перше пустирник не гомеопатія навіть за визначенням, по друге у деяких людей він викликає значну сонливість та гальмує реакцію.
Одесса-это Украина.
At the suit of pozemka: Covid 19 (01.20)
+CoviShield(03/20)+Vaxzevria/COVID-19 AstraZeneca(06/20)+ Comirnaty/Pfizer-BioNTech(01/21)

Offline Ash

  • *****
  • Повідомлень: 19380
  • Karma: 6700
  • Стать: Жіноча
Я от громких звуков вздрагиваю и расслабится не могу. Бухнуть или курнуть в пятницу, что ли.

Бассейн, прогулка и уборка не помогли переулючиться.
А в понедельник у меня вождения, от которого я тожк стресую. Как то так.
Переключение и медитация. Это действительно безопасно, но работает не у всех и далеко не всем дается без длительной практики.
Ксеня совершенно права, нет успокоительных средств без  тормозящего эффекта.  Они по-другому просто не работают.
Выпивка снимает стресс только на время опьянения, если что.
Одесса-это Украина.
At the suit of pozemka: Covid 19 (01.20)
+CoviShield(03/20)+Vaxzevria/COVID-19 AstraZeneca(06/20)+ Comirnaty/Pfizer-BioNTech(01/21)

Offline Pe

  • *****
  • Повідомлень: 1813
  • Karma: 482
Я от громких звуков вздрагиваю и расслабится не могу. Бухнуть или курнуть в пятницу, что ли.

Бассейн, прогулка и уборка не помогли переулючиться.
А в понедельник у меня вождения, от которого я тожк стресую. Как то так.
Бухнуть и курнуть только адреналина добавят))) но если тебе поможет на выходные, то почему нет))
А вот в понедельник за рулем, если стрессуешь, то только еще хуже будет от алкоголя на выходные
Ну можешь попросить своего домашнего пропранолол выписать , там детские дозы можно пропобовать)))
Я про него тоже узнала на другом форуме, знала бы раньше, то много бы проблем решилось, но мне домашний не сообщил о такой возможности))
Щас у меня бета блокер другой и в другой дозировке(против высокого давления), но все еще дома есть пропранолол(пару упаковок, остались еще) и по привычке с собой и таскаю))) тем более, что всегда, если нужно будет, то таблетку можно к моему зажевать для очень быстрого действия
Но вообще такое с домашним лучше обговаривать, конечно
Тем более в военных условиях, потому что таки это специфика на что ты реагируешь
ПС @Аля, 10 мг таблетка, максимум 2 в день(олна тоже хорошо помогает, две, то вот при прям очень большом стрессе)  и это небольгая доза, сонливости не должно быть, за рулем спокойно булешь сидкть и не дергаться
Но проконсультируйся опять же с домашним, он знает, что тебе можно что нельзя(может ты еще чего принимаешь или болезни какие)
« Останнє редагування: Березень 09, 2023, 23:45:59 від Pe »

Offline May Day

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 7677
  • Karma: 5707
  • Стать: Жіноча
  • USA - Україна
Заметила у себя интересную реакцию на успокоительные препараты советской эпохи - валокордин и корвалол. Я их не употребляю, но достаточно почувствовать запах, и возникает эффект противоположный успокоительному. Начинаю волноваться и нервничать. Простая связка, на самом деле, раз этим пахнет - то случилось что-то плохое. Условный рефлекс.
The best is yet to come.

Offline Выдра

  • *****
  • Повідомлень: 7070
  • Karma: 5434
  • ___
Я от громких звуков вздрагиваю и расслабится не могу. Бухнуть или курнуть в пятницу, что ли.
Есть приложение Nike Training Club -> Yoga -> Evening Wind-Down. Там такой симпатичный дядечка. Если все делать, как он говорит, то получается оч.хороший успокоительный и снотворный эффект. Начинает действовать на третий-четвертый день.

Offline Юльчча

  • *****
  • Повідомлень: 4013
  • Karma: 2543
  • Стать: Жіноча
  • Львів
Я когда-то подробно изучала вопрос успокоительных и вождения. Действительно, не бывает таких.
Могут быть антидепрессанты совместимые, но в начале приема тоже нельзя, нужно несколько недель, чтобы понять, как они действуют на организм.

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26843
  • Karma: 20964
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Прохожу программу обучения онлайн, один из курсов начитывает такой симпатичный мулат, подкачанный, в обтягивающем реглане, крассавчик короч.
В чате программы обучающиеся женского пола обсуждают этот факт. Типа, "тижало сосредоточиться на учёбе глядя на такого преподавателя", "нимагу здать тест - всё этот лектор перед глазами" и всё в таком роде. Всё позитивно, с юмором.
Интересно, если бы мужчины начали в таком духе обсуждать какую либо лекторку, сколько времени бы прошло перед тем как им бы прилетело от менторов за сексизм и объективизацию? :)
Cпойлер
Не-не, мне не завидно.  :grin:

Offline Rumor

  • *****
  • Повідомлень: 2476
  • Karma: 2399
Как только мужчины начнут массово получать фотографии клитора, можно будет поговорить. Контекст же есть. Не удивлюсь еще, что белому писали бы меньше.

Offline fvk

  • *****
  • Повідомлень: 2228
  • Karma: 2082
  • Стать: Чоловіча
  • Иркутск
Это действительно сексизм и объективизация, но ситуации не симметричные, ситуация, когда мужчине, которого домогаются женщины, грозит какая-то опасность - большая редкость.
Где же ты, Гаага, с кем теперь гуляешь...

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5327
  • Karma: 3165
  • Стать: Жіноча
сколько времени бы прошло перед тем как им бы прилетело
А от кого должно прилететь? Этот чат программы кем-то модерируется или там одни студенты?

Имхо, такие разговорчики это абсолютное фу и свидетельствует о низком умственном уровне обучающихся. Хоть мулат там симпатичный в учителях, хоть мулатка.

Offline Ash

  • *****
  • Повідомлень: 19380
  • Karma: 6700
  • Стать: Жіноча
Интересно, если бы мужчины начали в таком духе обсуждать какую либо лекторку, сколько времени бы прошло перед тем как им бы прилетело от менторов за сексизм и объективизацию?
Все зависит  от окружения.
Я надеюсь, что для  тебя не секрет, что на территории Украины замечаний может не последовать даже после "я бы ей вдул".
 Кстати, студентки писали  о преподавателе:"хочу его трахнуть"?
Одесса-это Украина.
At the suit of pozemka: Covid 19 (01.20)
+CoviShield(03/20)+Vaxzevria/COVID-19 AstraZeneca(06/20)+ Comirnaty/Pfizer-BioNTech(01/21)

Offline Выдра

  • *****
  • Повідомлень: 7070
  • Karma: 5434
  • ___
Интересно, если бы мужчины начали в таком духе обсуждать какую либо лекторку, сколько времени бы прошло перед тем как им бы прилетело от менторов за сексизм и объективизацию?
*Введение в интерсекционализм". Пока массово секс - это доминирование над женщинами - обратного сексизма нет.
А вот если бы обсуждали его происхождение даже в контексте красоты - прилетело бы быстро, ТК даже "позитивный" расизм - это форма белого доминирования.

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5327
  • Karma: 3165
  • Стать: Жіноча
происхождение даже в контексте красоты - прилетело бы быстро, ТК даже "позитивный" расизм - это форма белого доминирования.
Т.е., сказать в обсуждении что типажи мулатов или латиносов мне кажутся более красивыми и привлекательными чем скандинавские белокурые - это позитивный расизм и тоже фу?

Offline Rumor

  • *****
  • Повідомлень: 2476
  • Karma: 2399
Позитивная дискриминация это скорее про квоты или "вот это вот будет переводить чёрный автор".
 

Offline Выдра

  • *****
  • Повідомлень: 7070
  • Karma: 5434
  • ___
Т.е., сказать в обсуждении что типажи мулатов или латиносов мне кажутся более красивыми и привлекательными чем скандинавские белокурые - это позитивный расизм и тоже фу?
Пограничная область, лучше избегать и сказать обтекаемо - типа типаж "темные волосы - высокие скулы - тонкий нос".
Я знаю, потому что меня дети дрючат.

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.