Автор Тема: За Ж и М. Всё вокруг.
 

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4260 : Травень 24, 2023, 23:40:05 »
Риба, яйця, шкарпетки... Не про те ви! Треба окремий вагон для тих, хто надто гучно хропить!!!
Сдаётся мне, что американцы пошли по правильному пути, никак не развивая сеть железных дорог.

У нас нет столько места под парковки.
А вообще всё можно решить кардинальней. Переводим все поезда в дневной режим и убираем все эти купеплацкартные пережитки.

Offline Фрипп

  • *****
  • Повідомлень: 3862
  • Karma: 2199
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4261 : Травень 24, 2023, 23:43:34 »
Переводим все поезда в дневной режим и убираем все эти купеплацкартные пережитки.

Також можна підняти ціни, бо що це, як не готель на колесах?

Offline Ксеня

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 16164
  • Karma: 15494
  • Стать: Жіноча
  • Одеса
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4262 : Травень 25, 2023, 09:49:21 »
- Что будем делать с товарищем Рокоссовским?
- Расстреляем.
- Всё-таки герой войны, может не расстреляем, а наградим?
- Ну или так. (с)

Почему-то навеяло. В обратном порядке, правда. Начали с «наградим» и не спеша движемся в сторону «расстреляем».
Жизнь идет себе, как она и должна идти, то есть, хуже некуда. (с)

Offline Rumor

  • *****
  • Повідомлень: 2475
  • Karma: 2399
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4263 : Травень 25, 2023, 10:25:08 »
Да нормально эти спальные поезда работают разделенные. И железка будет развиваться, куда она денется, короткие перелеты отменяют, а жд можно электричеством питать.

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5324
  • Karma: 3162
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4264 : Травень 25, 2023, 11:45:42 »
Переводим все поезда в дневной режим и убираем все эти купеплацкартные пережитки.
Можна і нічний, але с сидячими місцями, як в електричках і літаках. Можна зробити по людськи, щоб крісла розкладались і місця для ніг було більше. Я в такому 13 годин їхала, і норм.
Але я в принципі ненавиджу поїзди з лежачими койками і не розумію нахіба вони треба. Оце при чужих людях перевдягатися, їсти, намагатися заснути
Cпойлер
в обнімку з сумкою, готвка в трусах  :wacko3:
, крінж. Останні років 15 прокаталась в електричках різного рівню комфортності - будь яка краще ніж плацкартний чи купейний вагон.

Якщо комусь дуже треба готель на колесах, то можна виділити розкішний вагон з відповідними цінами.

Offline Oak

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 7486
  • Karma: 3832
  • Стать: Чоловіча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4265 : Травень 25, 2023, 11:50:16 »
і не розумію нахіба вони треба.

Ужгород-Харків -- 1000 км по мапі, не по залізним дорогам. Без нічних потягів в будь-якій осяжній перспективі ніяк.

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4266 : Травень 25, 2023, 11:59:48 »
Але я в принципі ненавиджу поїзди з лежачими койками і не розумію нахіба вони треба.
Абсолютно. Не таки в нас відстані, щоб прям спати лягати. Он, в літаку до Нью-йорка летіти 10 годин і ніхто ліжка не вимагає.

Offline May Day

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 7676
  • Karma: 5707
  • Стать: Жіноча
  • USA - Україна
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4267 : Травень 25, 2023, 12:23:14 »
Але я в принципі ненавиджу поїзди з лежачими койками і не розумію нахіба вони треба.
Абсолютно. Не таки в нас відстані, щоб прям спати лягати. Он, в літаку до Нью-йорка летіти 10 годин і ніхто ліжка не вимагає.
В 90-і роки та на початку нульових поїзд Київ-Керч їхав 26 годин. Не скорий звичайно (скорого і не було), зупинявся біля кожного стовба, але все ж дистанція є дистанція.
The best is yet to come.

Offline Фрипп

  • *****
  • Повідомлень: 3862
  • Karma: 2199
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4268 : Травень 25, 2023, 13:03:24 »
і ніхто ліжка не вимагає
Я б повимагав, тільки хто ж мені дасть.

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5324
  • Karma: 3162
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4269 : Травень 25, 2023, 13:07:51 »
В 90-і роки та на початку нульових поїзд Київ-Керч їхав 26 годин. Не скорий звичайно (скорого і не було), зупинявся біля кожного стовба, але все ж дистанція є дистанція.
В мене однокурсниця на ньому їздила додому. Відстань є відстань, але в тому напрямку й треба розвивати залізницю щоб поїзди йшли швидше. Не як в Японії звісно, але хоча б намагатись приблизитись.

Моя відстань від Києва до провінційного міста на півночі на різних електричках і поїздах долалась за час від 3,5 годин до 6ти. Необхідності в розтягуванні "задоволення" немає.

Offline Ash

  • *****
  • Повідомлень: 19380
  • Karma: 6700
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4270 : Травень 25, 2023, 13:07:58 »
Не таки в нас відстані,
В нас дуже різні відстані.
Одесса-это Украина.
At the suit of pozemka: Covid 19 (01.20)
+CoviShield(03/20)+Vaxzevria/COVID-19 AstraZeneca(06/20)+ Comirnaty/Pfizer-BioNTech(01/21)

Offline Omela

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 6972
  • Karma: 3874
  • Стать: Жіноча
  • Харьков
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4271 : Травень 25, 2023, 13:22:12 »
Я прошлым летом думала как мне добраться из Болгарии до Украины, без машины (как раз за ней и собралась) и с двумя детьми, младшей 4 было.  Так вот я выяснила, что в Болгарии с ЖД жопа, ночной лежачий поезд аж 1, из столицы непомню куда, остальные сидячие. Все что больше 300 км обязательно с пересадкой, с Румынией жд сообщения нормального нет. Ехать ~25-30 часов (до Одессы или Черновцов) на автобусе мне не хотелось, младшая бы просто не потянула такое растояние. Поэтому маршрут был 4 часа электричкой до другого города, 2 часа самолетом в Польшу, потом ночь в автобусе до Львова. Таке собі задоволення. Как по мне, если нет авиасообщения, то для поездок с детьми поезда самое удобное, если ехать больше 5-6 часов - то обязательно с возможностью лечь.

Offline Няма Донецкая

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 13722
  • Karma: 5604
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4272 : Травень 25, 2023, 13:56:56 »
Якщо комусь дуже треба готель на колесах, то можна виділити розкішний вагон з відповідними цінами.
В нас вже зараз деякі квитки в купе (про СВ вже не кажу) дорожчі більш-менш притомного готелю.  :scare3: І вони ні фіга не розкішні.  :cray:
"Кстати, ты заметил, что этот мир полон людей, которые совершенно уверены, что прекрасно понимают, что происходит с остальными?" Макс Фрай

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5324
  • Karma: 3162
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4273 : Травень 25, 2023, 14:01:32 »
Так вот я выяснила, что в Болгарии с ЖД жопа, ночной лежачий поезд аж 1, из столицы непомню куда, остальные сидячие.
В Европі с ЖД загалом жопа, бо всі пересіли на літаки - це зручно й швидко. Але останнім часом стало модно зменшувати вуглецевий слід і згадали про поїзди. А там жопа (очікувано, бо попит знижувався).
Мені колеги в Данії жалілися, але не думаю що ситуація принципово відрізняється.

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5324
  • Karma: 3162
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4274 : Травень 25, 2023, 14:03:30 »
В нас вже зараз деякі квитки в купе (про СВ вже не кажу) дорожчі більш-менш притомного готелю.   І вони ні фіга не розкішні. 
Та й готелі не дуже розкішні  ::)

Offline Ксеня

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 16164
  • Karma: 15494
  • Стать: Жіноча
  • Одеса
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4275 : Травень 25, 2023, 14:06:39 »
Воу-воу, холиварчик щодо «що є срєдній клас притомний готель?». Погоджую  :smilie5:

До речі - це той, де в купе одну кімнату не «примушують» заселятися на ніч незнайомих один одному людей. Зокрема, разом чоловіків й жінок.
Жизнь идет себе, как она и должна идти, то есть, хуже некуда. (с)

Offline Няма Донецкая

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 13722
  • Karma: 5604
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4276 : Травень 25, 2023, 15:20:29 »
Так вот я выяснила, что в Болгарии с ЖД жопа, ночной лежачий поезд аж 1, из столицы непомню куда, остальные сидячие.
В Европі с ЖД загалом жопа, бо всі пересіли на літаки - це зручно й швидко. Але останнім часом стало модно зменшувати вуглецевий слід і згадали про поїзди. А там жопа (очікувано, бо попит знижувався).
Мені колеги в Данії жалілися, але не думаю що ситуація принципово відрізняється.
В Португалії все норм із транспортом, я просто кайф спіймала, як їздила. Правда, час від часу в автобусах захитувало, бо по гірських дорогах з такою швидкістю - це не для слабких нервів. Перший раз бачила автобуси з ручками біля сидячих місць, щоб люди тримались на поворотах.  :scare3:

По готелях так, після ковіду все складно...
"Кстати, ты заметил, что этот мир полон людей, которые совершенно уверены, что прекрасно понимают, что происходит с остальными?" Макс Фрай

Offline Охтирка

  • *****
  • Повідомлень: 22202
  • Karma: 3731
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4277 : Травень 26, 2023, 11:09:32 »
Але я в принципі ненавиджу поїзди з лежачими койками і не розумію нахіба вони треба.
Абсолютно. Не таки в нас відстані, щоб прям спати лягати. Он, в літаку до Нью-йорка летіти 10 годин і ніхто ліжка не вимагає.
А от ні фіга. Наприклад, якщо подорожувати по Європі, то зручно їздити на нічних поїздах. А сидячий нічний поїзд -- то жах. Хто перший увійшов, той і сів. Хто сідав пізніше, сиділи і лежали в коридорі на підлозі. Наплічники, валізи, торби теж в проході. Літаки на короткі відстані під час однієї поїздки теж не дуже, бо добирання до аеропорту, чекання, реєстрація -- то все не дуже. А залізничний вокзал традиційно дуже зручно в містах знаходиться.

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4278 : Травень 26, 2023, 11:20:18 »
Хто сідав пізніше, сиділи і лежали в коридорі на підлозі.
А чому в купейних так не відбувається?

Offline Teagan

  • *****
  • Повідомлень: 5324
  • Karma: 3162
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4279 : Травень 26, 2023, 11:25:49 »
А сидячий нічний поїзд -- то жах. Хто перший увійшов, той і сів. Хто сідав пізніше, сиділи і лежали в коридорі на підлозі.
Тобто в сидячі поїзди не місця продають а всім бажаючим? Дикі люди (с)

Offline Rumor

  • *****
  • Повідомлень: 2475
  • Karma: 2399
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4280 : Травень 26, 2023, 11:37:39 »
Тобто в сидячі поїзди не місця продають а всім бажаючим? Дикі люди (с)
У нас зависит от поезда. В быстрых дорогих поездах можно резервировать. В региональных медленных нет. Но я думаю, что украинская железная дорога организована куда лучше немецкой.

Offline Omela

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 6972
  • Karma: 3874
  • Стать: Жіноча
  • Харьков
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4281 : Травень 26, 2023, 11:42:56 »
Тут, в Болгарии, "за место" доплата около 10 грн, кто не захотел или не успел, будет скорее всего ехать стоя, особенно летом.

Offline Охтирка

  • *****
  • Повідомлень: 22202
  • Karma: 3731
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4282 : Травень 26, 2023, 12:55:49 »
А сидячий нічний поїзд -- то жах. Хто перший увійшов, той і сів. Хто сідав пізніше, сиділи і лежали в коридорі на підлозі.
Тобто в сидячі поїзди не місця продають а всім бажаючим? Дикі люди (с)
Давно було. Я сиділа папужкою на полці з чотирма іншими особами. Не пам’ятаю, чи мала квиток з місцем, чи мені вдалося сісти бо їхала з початкової станції.

Offline Охтирка

  • *****
  • Повідомлень: 22202
  • Karma: 3731
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4283 : Травень 26, 2023, 12:58:53 »
Хто сідав пізніше, сиділи і лежали в коридорі на підлозі.
А чому в купейних так не відбувається?
Що значить купейне? Там і були наче такі купе по дві полиці на долі, зверху багажні, все це зачинялося шкляними дверима, які не зачинялися, бо, здається між полицями теж хтось мостився.

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4284 : Травень 26, 2023, 14:25:20 »
Да я в курсі. Я так колись Польщею їхав. Купив квиток 2, чи як там, класу, бо дешевше. Дочекався потяга, дивлюсь - один вагон заповнений, а другий майже порожній, ну і пішов сів там. Бо чого товпитися, правільно? А коли поїхали - прийшов контролер і попросив мене пересісти до людей.  :)
Але то ж білети без місця, а наприклад, в нашіх Інтерсіті сидячі місця і на полу ніхто не сидить.

Offline BigSister

  • *****
  • Повідомлень: 1747
  • Karma: 640
  • Німеччина
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4285 : Травень 26, 2023, 16:34:30 »
Он, в літаку до Нью-йорка летіти 10 годин і ніхто ліжка не вимагає.
Помиляєшся   ;). Наприклад, у першому класі Люфтганзи звичайні місця "перетворюються" на двометрові ліжка. Франкфурт/Мюнхен-NY і цурюк - від ~5,5 тисяч євро.*
І вже у найближчому майбутньому для економ-класу обіцяють можливість купувати "ліжко" із трьох звичайних місць (~1,5 м). Для невисоких людей все ж краще, ніж сидіти.

Мені колись пощастило летіти з Штатів у майже порожньому літаку, і я чудово спала на 4 місцях  :)


* Теж саме у бізнес-класі, та вдвічі дешевше.
« Останнє редагування: Травень 26, 2023, 17:00:23 від BigSister »

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4286 : Травень 26, 2023, 17:05:48 »
За 5,5 тисяч євро в нас можна буде викупити штук п'ять потягів цілком.
Якби я міг зекономити мені платили 5,5 тисяч євро за 10 годин я би їхав стоючи. :)

Ну і людину яка може купити 3 місця на одну особу весь цей хайп з жіночими купе не торкає від слова взагалі.

Offline Omela

  • Global Moderator
  • *****
  • Повідомлень: 6972
  • Karma: 3874
  • Стать: Жіноча
  • Харьков
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4287 : Травень 26, 2023, 17:12:34 »
2 місця в СВ.

Offline Няма Донецкая

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 13722
  • Karma: 5604
  • Стать: Жіноча
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4288 : Травень 26, 2023, 17:35:26 »
Ну і людину яка може купити 3 місця на одну особу весь цей хайп з жіночими купе не торкає від слова взагалі.
(обережно) Розумієш, можливо, зараз прийняли якісь інші правила, але при Совєтах, коли я працювала провідницею, було дуже жорстоке правило - провідник перевіряє квитки та людей, коли вони садяться. І якщо квиток є, а людини нема, нікого не хвилює, що квиток куплений до кінцевої станції. Бо існує така штука, "доріжка", яку кожний провідник заповнює по факту наявності пасажирів після кожної зупинки, а нач.поїзда з неї передає дані у каси. Якщо в тебе пусте місце, ти по наступній станції маєш показати пусте місце, на яке продадуть новий квиток. Бо час від часу ходять всякі ревізії і перевіряють. І якщо, наприклад, сімя переїжджає, не має машини, то забиває все купе речами, купує 4 квитки, щоб більше ніхто не сів, а їх всього 2, то вони мають дати хабаря провіднику, який, якщо шо, з нього має заплатити штраф ревізії (ну й хабаря, звісно), бо квитків не хвата, а ви тут сібарітствуєте...
Коротше, важка у провідників робота... Але й закупівля квитків на все купе нічого не гарантувала. :pardon:
"Кстати, ты заметил, что этот мир полон людей, которые совершенно уверены, что прекрасно понимают, что происходит с остальными?" Макс Фрай

Offline Volf Ram

  • Hero Member
  • ******
  • Повідомлень: 26833
  • Karma: 20960
  • Стать: Чоловіча
  • Russia delenda est.
Re: За Ж и М. Всё вокруг.
« Reply #4289 : Травень 26, 2023, 17:47:25 »
І якщо квиток є, а людини нема, нікого не хвилює, що квиток куплений до кінцевої станції.
Я не знаю як "тоді", а зараз так
Цитувати (виділене)
Якщо разом з допустимими тридцятьма  шістьма  кілограмами  ви маєте намір перевезти додатково багаж вагою до 50 кілограмів,  вам необхідно придбати повний квиток  ще  на  одне  місце  у  цьому  ж поїзді.  А  якщо  вага понаднормової поклажі становитиме від 50 до 150 кілограмів - вам доведеться  викупити  ціле  купе.  Така само вимога  і  до  пасажирів,  що  перевозять  собак.  Для  подорожі з чотирилапим другом необхідно купити всі  місця  в  купе
Ну і із практики - спокійно купували купе на двох, по два квитка на особу.

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.