Залежить від конкретного місця. В старих багатоповерхівках більше російської, ніж деінде.
У команди президента Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу" відсутні свої чи повністю лояльні впливові медіа, а також засоби для системного піару, констатує "Детектор медіа".Джерело: проміжні результати моніторингу інформаційних форматів на телебаченні напередодні та на початку місцевих виборів, оприлюднені сайтом "Детектор медіа" 25 вересняДослівно: "Найпомітнішим чинником, що впливає на відображення виборів у медійному просторі, є відсутність у влади (команди президента і партії "Слуга народу") своїх або беззастережно лояльних до неї впливових медіа. Це означає, що "Слуги народу", на відміну від головних конкурентів на виборах, не обирають, у якому форматі бути представленими в медіа…Вперше за майже десять років на жодному центральному чи інформаційному каналі немає системного піару влади. Хоча час від часу трапляються "тепличні" інтерв’ю чи виступи перших осіб держави на токшоу, зокрема у "Свободі слова" на ICTV та "Свободі слова Савіка Шустера" на "Україні", або в програмах телеканалу "Україна 24", який теж належить Рінату Ахметову".Деталі: За висновком "Детектор медіа", позиція влади в медіапросторі "програшна з кількох причин".По-перше, непрофесійні й невчасні комунікації: влада рідко бере ініціативу і в більшості випадків виправдовується у відповідь на звинувачення. Так було з "вагнерівцями", з інспекцією на Донбасі, з провокаційними заявами членів мінської групи, з корупційними скандалами у "Слузі народу".По-друге, "присутність влади в теленовинах – це практично виключно піар президента". Такий формат був у Петра Порошенка, за винятком того, що прем’єр-міністр тепер не перебиває піаром президента. Моніторинг теленовин за серпень показав зростання кількості піару Зеленського та зниження кількості згадок про "Слугу народу".По-третє, "Слуги народу" слабкі в публічних дискусіях і програють в усіх політичних токшоу, якщо вони не зрежисовані на користь влади. Їм постійно доводиться захищатись і відповідати на критику на адресу президента, голови його офісу Андрія Єрмака і так далі.Періодично "слуг" топлять їхні власні однопартійці, наприклад, орієнтовані на Ігоря Коломойського (Олександр Дубінський) або проросійські (Максим Бужанський, Євген Шевченко та інші).Їм підігрують і ведучі, зокрема, знаковим було запитання ведучої "Права на владу" на "1+1" Наталії Мосейчук до голови партії "Слуга народу" Олександра Корнієнка: "Ви ж продуєте вибори?".За даними спостерігачів, у медіа Коломойського, зокрема й з уст представників монобільшості, постійно лунає деструктивна критика на адресу прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.Крім того, представники влади змушені коментувати чужий "порядок денний".Наприклад, на телеканалі NewsOne голові парламенту Дмитру Разумкову ставлять запитання про проросійського блогера Анатолія Шарія, хоча статуси цих персон незіставні.У багатьох випадках на недружніх телеканалах "Слуги народу" опиняються в меншості (як-от на "Прямому") або беззахисні проти агресії інших учасників дискусій.Телеканал "1+1", який на президентських і парламентських виборах підтримував Зеленського і "Слугу народу", тепер зосереджений на просуванні партії "За майбутнє".Канали Віктора Медведчука ("Інтер", "112 Україна" тощо) підігрівають рейтинг для його партії "Опозиційна платформа — За життя", яка залишається в топі за кількістю згадок у теленовинах та за кількістю матеріалів з ознаками замовності.Телеканал "Україна" розподіляє лояльність у новинах між "Європейською солідарністю", "Батьківщиною" і "Слугою народу", часто згадує Олега Ляшка. Водночас, у новинах цього каналу із шістки каналів загального інтересу найчастіше з’являються негативні матеріали про монобільшість.Телеканали Віктора Пінчука – ICTV й СТБ – не демонструють явної прихильності до жодних політичних сил, хоча саме тут час від часу з’являються позитивні матеріали про "Голос" і Віталія Кличка.Не буває в новинах каналів Пінчука відвертої критики влади, а також тут майже не дають слова представникам "Опозиційної платформи — За життя".Медіа, лояльні до "Європейської солідарності" (Петра Порошенка) та ОПЗЖ зосередилися на критиці Зеленського та "Слуги народу".
Суд зобов’язав відкрити справу проти слідчих ДБР (https://prm.ua/aresht-kartin-poroshenka-sud-zobov-yazav-vidkriti-kriminalnu-spravu-proti-slidchih-dbr/), що штурмували Музей Гончара. Адвокати Порошенка просять перевірити слідчих ДБР і генпрокурора на причетність до зловживання службовим становищем.
В МВД Украины сообщили, что на борту военного самолета Ан-26, который потерпел крушение под Харьковом, было 23 человека (пять членов экипажа и 18 курсантов). Известно про 18 погибших.«Сегодня в 20:50 вблизи г. Чугуев на расстоянии около 2 км от военного аэропорта произошло падение самолета АН-26 ВС Украины воинской части А 4104 с последующим возгоранием», — сообщили в пресс-службе.По состоянию на 21:50 известно про 18 погибших и двух тяжело раненых.
На місці подій. За попередніми даними, на борту було 28 осіб, з них 7 офіцерів та 21 курсант. На жаль, 22 людини загибло, 2 вижили (1 в критичному стані), доля чотирьох у цей момент невідома. Молимося за життя, надаємо невідкладну допомогу🙏🏻
Щодо падіння військового літака на Харківщині25 вересня 2020 року - 22:03Увечері 25 вересня у Харківській області при заході на посадку в аеропорту міста Чугуєва розбився літак Ан-26 Повітряних сил Збройних сил України. Крім екіпажу, на борту перебували курсанти Харківського національного університету Повітряних сил. За попередньою інформацією, це був навчальний політ.Під час падіння літака почалася пожежа. Станом на зараз вогонь загасили. 20 людей загинули, двоє поранені. Попередньо, на борту було 24 особи.Висловлюємо співчуття рідним і близьким загиблих. Бажаємо якнайшвидшого одужання пораненим.Створюється державна комісія для з'ясування всіх обставин та причин цієї катастрофи. На місці тривають пошуково-рятувальні роботи.
Жахлива трагедія на Харківщині.Розбився літак Ан-26. На борту, крім екіпажу, були українські курсанти. Є загиблі та поранені. Станом на цю хвилину підтверджено 20 загиблих. Двох шукаємо. Двоє вижили. За попередніми даними, всього було 28 людей на борту. Просто немає слів.Катастрофа сталася, коли літак заходив на посадку на аеродром міста Чугуєва.Терміново створюємо урядову комісію для розслідування всіх обставин та причин трагедії. Відповідне доручення дав Прем'єр-міністру. На місці вже працює пошукова команда.Завтра буду на Харківщині.
Трагічні новини. На Харківщині розбився літак Збройних Сил України Ан-26. Пожежу ліквідовано. На борту, окрім екіпажу, перебували курсанти Харківського національного університету Повітряних сил. Інформація щодо загиблих та травмованих уточнюється.На місці оперативно працюють всі служби. За дорученням Президента створили Державну комісію під головуванням віцепрем'єр-міністра Олега Уруського для якнайшвидшого з'ясування обставин трагедії та надання всієї необхідної допомоги постраждалим. До складу комісії увійдуть Головнокомандувач ЗСУ Руслан Хомчак, міністр внутрішніх справ Арсен Аваков, міністр оборони Андрій Таран, голова ДСНС Микола Чечоткін, голова Харківської облдержадміністрації Олексій Кучер та інші посадові особи.Висловлюю співчуття рідним і близьким загиблих.
Двое харьковских курсантов сумели спастись - выпрыгнули из самолета во время падения на аэродроме Чугуев . Оба пострадавших в больнице, врачи делают все необходимое, борются за их жизни. По предварительным данным наших источников с места трагедии, один курсант в тяжелом состоянии, второй ранен, но может говорить. На борту был 21 курсант Воздушных сил, 7 офицеров. Признаны погибшими на данный момент 22 человека. 2 в больнице. Троих ещё ищут. При падении самолета часть людей на борту выпрыгивали на землю. Страшная трагедия для всей нашей страны...
ЩОДО АВІАЦІЙНОЇ КАТАСТРОФИ ЛІТАКА АН-26Ш НА ХАРКІВЩИНІ(ОНОВЛЮЄТЬСЯ)Інформація станом на 8.00 26.09.20_________________________Телефон гарячої лінії Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба 057-704-96-28Телефон Служби зв’язків з громадськістю Командування Повітряних Сил ЗСУ / Air Force Command of UA Armed Forces 099-122-78-84__________________________На борту літака знаходилося не 28, а 27 осіб.Курсант Харченко Олександр Володимирович в останній момент не був допущений до польоту. Його на борту не було.__________________________На борту перебувало 27 осіб: 7 членів екіпажу та 20 курсантів.Внаслідок авіаційної катастрофи 22 чоловіка загинуло, 2 – госпіталізовано,доля 3-х - невідома.__________________________Один із курсантів – у стані середньої тяжкості в лікарні м. Чугуїв.Інший курсант – у вкрай важкому стані, лікарі борються за його життя в одній з Харківських лікарень.__________________________На місці катастрофи тривають пошукові роботи, ведуться слідчі дії, працює спеціальна комісія військових інженерів, яка встановлюватиме причини катастрофи.Район очеплено, на місці створено оперативний штаб. Організовано місце для розміщення родичів, надається медична та психологічна допомога.Знайдено бортові самописці, вони вціліли, але їх іще не вилучено із літака.Тривають пошуки іще трьох чоловік, військовослужбовці прочісують місцевість довкола місця катастрофи. __________________________ Це гірка та непоправна втрата для Повітряних Сил...Командування та особовий склад Повітряних Сил ЗС України висловлюють щирі співчуття сім’ям та родичам загиблих.Тримаймося...Вічна пам’ять авіаторам...
У суботу у Львові оголошено день жалоби у пам’ять про загиблих у катастрофі на Харківщині. Про це інформує пресслужба ЛМР.Міський голова Львова Андрій Садовий підписав розпорядження про оголошення у місті Львові 26 вересня 2020 року днем жалоби за померлими в наслідок падіння військового літака у Харківській області.
26 вересня в Харківській області оголошено День жалобиВідповідне розпорядження видав голова ХОДА Олексій Кучер.
ЛІТАК АН-26 (ЗАВОДСЬКИЙ № 56-08, БОРТОВИЙ №76), ЯКИЙ ЗАЗНАВ КАТАСТРОФИ НА ХАРКІВЩИНІ ЦЬОГО РОКУ ОТРИМАВ ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВОМ-ВИРОБНИКОМ НА ДВА РОКИАби уникнути викривлення інформації та маніпуляцій повідомляємо, що Планом утримання та розвитку Збройних Сил України на 2020 рік та Планом ремонту озброєння, військової техніки та майна Збройних Сил України виконання капітального ремонту літака Ан-26 №56-08 (бортовий №76) не передбачалося.Тож інформація щодо літака Ан-26Ш, який зазнав катастрофи під Чугуєвом на Харківщині, начебто не був не готовий до виконання польотів й планувався найближчим часом до ремонту НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.У 2020 році між Командуванням Повітряних Сил та ДП «Антонов» дійсно було укладено договір щодо продовження строків служби дев’яти літаків Ан-24, Ан-26, Ан-30 Повітряних Сил, зокрема й Ан-26Ш (б/н 76). Зазначені роботи були виконані ДП «Антонов» у повному обсязі, і за їхніми позитивними результатами ДП «Антонов» продовжило призначений строк служби та строк служби до наступного ремонту цього літака на 2 роки.Служба зв’язків з громадськістю Командування Повітряних Сил ЗСУ / Air Force Command of UA Armed Forces
Щодо обставин авіакатастрофи військового літака АН-26 на Харківщині26/09/2020 авіакатастрофаСлідчі ДБР розпочали досудове розслідування у зв'язку з падінням військового літака АН-26 Повітряних Сил ЗСУ на Харківщині за фактом порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки (ст. 416 КК України). За попередньою інформацією, 25 вересня 2020 року близько 20:50 на автошляху Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час здійснення планових навчальних польотів впав та загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродром військової частини в м. Чугуєві Харківської області. На борту літака перебувало 20 курсантів Харківського університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба та 7 військовослужбовців військової частини. 25 осіб загинули, 2 особи вижили: 1 особа у середньому стані, 1 особа у надважкому стані.З метою координації дій на місце події виїхало керівництво Державного бюро розслідувань, Офісу Генерального прокурора, Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, Національної поліції України. Проведено невідкладні слідчі (розшукові) дії, а саме:огляд місця події за участю спеціалістів;виїмка необхідної документації;допити свідків;призначення необхідних судових експертиз.З метою встановлення причин та обставин катастрофи створено спільну комісію з числа спеціалістів Міністерства юстиції України, а саме спеціалістів Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, Харківського НДІ судових експертиз імені заслуженого професора М.С. Бокаріуса, Державного підприємства обслуговування повітряного руху України «Украерорух», Державного підприємства «Антонов», Головної інспекції Міністерства оборони України, слідчих Державного бюро розслідувань та прокурорів Офісу Генерального прокурора.Перевіряються такі версії слідства:катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту. Наразі встановлюються усі обставини катастрофи.Розслідування перебуває на контролі керівництва Державного бюро розслідувань.
Учора внаслідок страшної трагедії – падіння літака Ан-26 біля Чугуєва – Україна втратила 26 своїх достойних синів. 25 загинули на місці і один – від опіків, несумісних із життям, у лікарні. Ще один перебуває на лікуванні. Молимося за його якнайшвидше одужання.Ми втратили молодих хлопців-курсантів і досвідчених військових, у яких попереду було все життя і, впевнений, не одна бойова звитяга. Важко підібрати слова, щоб висловити біль від цієї втрати. Важко знайти потрібні фрази, щоб втішити батьків, дружин і діточок загиблих воїнів.Уся країна сьогодні буде у скорботі разом з їхніми родинами. Я підписав указ про оголошення 26 вересня дня жалоби.Держава має забезпечити лікування постраждалого курсанта й надати компенсації тим, хто втратив близьких. Україна не забуває своїх героїв.Наполягаю на тому, щоб причини цієї авіакатастрофи були оперативно з'ясовані, а розслідування було об'єктивним і неупередженим.
нахера там это "керівництво" нужно?.. ебальниками чисто поторговать?..
Отже, двигун АІ–24Вт № Н474ВТ128 був виготовлений 30.12.1977 року. Капітальний ремонт двигун проходив в 1990 році, і термін служби двигуна після цього капремонту було встановлено в 13 років і 1750 льотних годин.Таким чином, в 2003–му році двигун підлягав ремонту або заміні згідно з регламентом. Однак на червень 2020–го двигун напрацював після капремонту 2339 льотних годин – на 589 годин більше, ніж допустимий після капремонту максимум.«Простіше кажучи, двигун був зношений, а його експлуатація була ризикованою справою. У червні було проведено плановий огляд двигуна з метою чергового продовження ресурсу. У червні 2020 го року згідно з листом УЕР / 9–01013 від 24.06.2020, ресурс двигуна Ан–26 з бортовим номером 76 був продовжений фахівцями заводу «Мотор Січ» до 5 червня 2021–го року і 2550 льотних годин. Тобто на 800 годин більше, ніж було покладено до документам з експлуатації в СРСР! Чому замість капремонту двигуна продовжили ресурс?
Народний депутат від фракції "Слуга народу" Микола Галушко в суботу, 26 вересня, заявив, що виходить з партії. У своєму відеозверненні, адресованому президенту України Володимиру Зеленському, яке нардеп опублікував на своїй сторінці в соцмережі Facebook, Галушко заявив, що всі місця в списку "Слуги народу" в його окрузі продані, а заяви про боротьбу з корупціонерами і старими елітами залишилися тільки словами."Володимире Олександровичу (Зеленський. - Ред.), в 2019 році я разом з вами йшов на вибори. Після обрання вас президентом я йшов разом із вами на вибори до Верховної Ради. Весь цей шлях пройшла зі мною команда однодумців, яка працювала за ідею, за зміну ставлення влади до людей. Минуло два роки, але, на жаль, нічого не змінилося", - сказав нардеп.Він додав, що при недавньому розподілі на райони, "виключно з політичним підходом, кулуарна політична гра керівництва "Слуги народу" ледь не знищила мій рідний Броварський район". "А зараз на місцевих виборах всі місця в списках від партії "Слуга народу" були продані. І заклик йти на вибори боротися з корупціонерами і старими елітами, на жаль, просто слова. Для цього достатньо відкрити список кандидатів від партії "Слуга народу" в моєму окрузі. В таких політичних виборах ні я, ні моя команда брати участь не буде. Тому я, Галушко Микола Леонідович, офіційно заявляю про вихід з партії "Слуга народу", - наголосив він.
Первый с вещами на выход пошел...
Из недр Верховной Рады прислали забавный инсайд по поводу вчерашнего выхода из партии "Слуга народа" нардепа Галушко.Вроде бы дело там было как-то так:✔️Галушко, как и другим мажоритарщикам СН, пообещали, что половину списков на местные выборы по своему округу (Киевская область, Бровары с окрестностями) он будет формировать сам.✔️Галушко радостно насобирал в свою квоту друзей и местных князьков. ✔️И тут родная партия прокидывает Галушко с квотой (и вроде бы не его одного) - формирует весь список самостоятельно.✔️Галушко расстраивается и засовывает часть своей группы в список ОПЗЖ.✔️Местная ТВК голосами делегатов от "Слуги" не регистрирует список ОПЗЖ.✔️Галушко расстраивается еще сильнее и записывает ролик про выход из партии.Все это не значит, что Галушко врет и список "слуг" не продан. Это просто иллюстрация мелкой грязи на этих очень важных выборах. Подозреваю, что подобное происходит по всей стране.
0 Користувачів і 13 Гостей дивляться цю тему.