Наши местные радостные новости.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=399754167062723&id=100010844280602Анатолій Шаповал добавил 9 новых фото.
1 ч ·
Зважаючи на критичний стан інфраструктури Києва, мої помічники підготували звернення до Київавтодора про стан мосту Метро та мосту через Русанівську протоку.
Результати шокують.
Міст Метро. У найбільш відповідальній конструкції - корозія попередньонапружених канатів затяжок напіварок має ділянки з ураженням до 42% у перерізі, корозія бетону, підмивання опор. Станом на 2016-й рік залишковий ресурс 6 років.
Ще гірша ситуація з мостом через Русанівську протоку. Цитата зі звіту обстеження 2011-го року:
"7.1.3 Порівнюючи існуюючий стан конструкцій мосту зі станом за даними попередніх обстежень (у 2003 та 2005 рр. корозія напруженого армування ще не відмічалася) можна бачити, що відбулося різке його погіршення, як результат швидкої корозії напруженого армування. Пучки напруженого армування складені з дротин діаметром 5 мм, час від початку корозії дротини до моменту її розриву (в присутності хлоридів) оцінюється як 1...2 роки. В цій ситуації слід врахувати, що
руйнування конструкцій з напруженого залізобетону є подібним до крихкого руйнування та відбувається раптово без візуально помітних змін стану та загальних деформацій.
7.1.4. Згідно з ДСТУ-Н Б.В.2.3-23:2009 <...> прогнозований залишковий ресурс експлуатації мосту при існуючій інтенсивності розвитку дефектів (якщо не проводити ремонтні роботи) становить 3...4 роки."
Це, зазначу, станом на 2011-й рік. Зараз 2017-й.
Подальша бездіяльність київської влади може призвести до нових катастроф. Особливо це боляче вдарить по жителях Лівого берега Києва.
Для запобігання потрібно негайно завершити будівництво Подільсько-Воскресенського мосту та добудувати під'їзди і розв'язки на лівому березі Дніпра до нового Дарницького мосту. Після цього приступити до капітального мосту Mетро.
Щодо мосту через Русанівську протоку - то вже негайно треба вживати всіх можливих заходів, бо щоб не сталася катастрофа в якій можуть загинути люди.