Немає негативної позиції ЕС чи непідтримки законопроекту про державну службу. Різні стейкхолдери: експерти, громадськість, міжнародні донори, урядовці та парламентарі інвестували купу зусиль та часу у розробку законопроекту про державну службу. Законопроект був схвалений SIGMA, внесений КМУ до ВРУ, пройшов перше читання, отримав 1200 поправок, робоча група опрацювала всі поправки. Будь-які спроби відкидання закону поверне нас на багато місяців назад, невелює зусилля багатьох людей, та сприятиме втраті довірі в міжнародних партнерів. Прийняття закону також привязане до утримання державою 600 млн. євро міжнародної фінансової допомоги.
Доречі згідно Коаліційної угоди цей закон повинен був бути прийнятий у грудні 2014 року. Твердження про те, що ніби цей законопроект цементує сьогоднішній корупційний стан державної служби є недійсним. Законопроектом передбачено перехідний період. Основний принцип, який покладено в основу реформи – відділити політичну складову призначення на посади від дійсно державної служби. Багато "міфів" щодо цього закону було знищено у процесі роботи робочої групи комітету Верховної Ради. Я особисто вважаю, що прийняття закону є вкрай важливим. Необхідно побудувати державну службу за кращими європейськими зразками.
Реформа, яка роками гальмувалась в Україні має бути почата.
Так, є певні проблеми. Наприклад, досі не затверджено стратегію реформування державного управління. Одна із пропозицій Нацради реформ полягає у тому, щоб затвердження відбулось до 31 жовтня. Це дозволить отримати допомогу із фінансування реформи державної служби. І занепокоєння ЕС викликає саме попередній драфт стратегії, а не закон.
Національна рада реформ є майданчиком для висловлення різних позицій та думок стосовно реформ, але ми повинні знаходити компроміси.
https://www.facebook.com/dmitry.shymkiv/posts/10153500118867906?fref=nf