Джон Сміт
5 год ·
СБУ "чомусь" забуло повідомити роки схеми Богуслаєва по поставкам вертолітних двигунів у росію. Хоча там завжди радіють кожній можливості написати: "за попередньої влади", "ДО 2019 року".
Загадка вирішується просто: схему вбивства українських солдат налагодили після приходу Зеленського.
Читаємо Рішення суду № 101950463, 14.12.2021, Окружний адміністративний суд міста Києва:
https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/101950463/"Протягом 2020 року ПАТ «Мотор Січ» за митними деклараціями від 06.08.2020 UA110180/2020/001121 та UA110180/2020/001123, від 18.08.2020 UA110180/2020/001181 та UA110180/2020/001182, від 27.08.2020 UA110180/2020/001231, від 08.12.2020 UA110180/2020/001801 та UA110180/2020/001803 здійснено постачання на адресу компанії «MEDIPOST TRADING LIMITED» (Гонконг, Китайська Народна Республіка) авіаційних двигунів марки ВК-2500-03 без встановлених покупних агрегатів БАРК-78 та СНК-78 в загальній кількості 67 шт на які не оформлено формуляри та не нанесено повних заводських номерів, без відповідного дозволу Держекспортконтролю."
А ось цитата Рішення № 98337888, 14.07.2021, Окружний адміністративний суд міста Києва:
https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/98337888/"09.04.2019 між АТ «Мотор Січ» (продавець) та компанією SІА «АЕROSERVІСЕ» (м. Рига, Литва) (покупець) укладено контракт №1323/658-Е19-075 LV428(FТD), предметом якого є купівля-продаж авіаційних двигунів ВК-2500-03 без встановлених покупних агрегатів, згідно з додатком та які виготовлені відповідно Технічних умов 54917302 ТУ. Разом з тим, як наголошено представником відповідача, відповідно до роз`яснень, наданих до посвідчення про реєстрацію, АТ «Мотор Січ» було проінформовано про можливість військового кінцевого використання товарів, що були предметом контракту, у Російській Федерації, що зумовлювало, відповідно до ст. 10 Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового та подвійного використання», необхідність отримання дозволу на експорт таких товарів. Проте, зазначена в акті індивідуальної дії вимога, АТ «Мотор Січ» проігнорована, оскільки знаючи, що фактичним кінцевим споживачем буде суб`єкт господарювання Російської Федерації, за дозволом на експорт товарів не звертався. При цьому, за твердженнями представника відповідача, у даному випадку склад правопорушення є триваючим, оскільки починається з моменту першої поставки 04.07.2019 та закінчується останньою поставкою 27.12.2019, а тому притягнення до відповідальності відбулось у межах строків."
...2019...2020...2021...
..."знаючи, що фактичним кінцевим споживачем буде суб`єкт господарювання Російської Федерації"...
Ще цитата: скільки було поставлено через Латвію.
"На виконання контракту та додатків до нього, АТ «Мотор Січ» експортовано на адресу SІА «АЕROSERVІСЕ»:
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1049 від 04.07.2019 року 11 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1181 від 25.07.2019 року 11 шт.,
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1049 від 16.08.2019 року 12 шт.,
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1539 від 09.10.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/1650 від 30.10.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/2028 від 16.08.2019 року 9 шт.;
- згідно Митної декларації UА 112020/2019/2027 від 27.12.2019 року 9 шт."
...70 двигунів.
------
З 2014-15 наша країна ввела санкції на поставки деталей до російської зброї. І в Росії одразу відчули жорсткий дефіцит ключових елементів до їхніх озборєнь - від обслуговування ракет Сатана до силових установок Зоря-Машпроект, через які навіть зупинилася програма російських фрегатів.
На російських бойових вертольотах встановлені запорізькі двигуни серії ВК-2500. Без цих двигунів виробництва Мотор Січі проблеми почалися при виробництві всіх типів гелікоптерів на росії.
Вирішити цю проблему було завданням всіх їхніх розвідок.
І Зеленський допоміг їм вирішити. Щойно прогнали бариг, які торгували на крові, двигуни Мотор січ ВК-2500 пішли в Росію сотнями.
А потім повернулися вбивствами наших військових.
В 2019 році через прокладку в Латвії - 70 двигунів ВК-2500-03 з подальшим реекспортом до Росії «ОДК-Клімов» "для подальшої установки на експортовані гелікоптери"(с). (ага)
В 2020 році через прокладку в Китаї - 67 двигунів ВК-2500-03 транзитом до Росії.
В 2021 році ще 51 двигун ВК-2500-03 транзитом через Гонконг.
Також поставки здійснювались через прокладки в інших країнах.
Звертаю увагу на дати. Три роки всім все було відомо, що Богуслаєв почав сотнями поставляти двигуни всіляким прокладкам.
Ідемо далі.
Держекспортконтроль в обох судах звертав увагу на те, "що так звані двигуни ВК 2500-03, виготовлені на підставі ТУ 5491730027, не проходили державної експертизи в сфері експортного контролю, а отже не має підстав вважати, що вони зберегли усі необхідні параметри, щоб їх можна було ідентифікувати як такі, міжнародні передачі яких здійснюються без дозволу."
Тоді Держекспортконтроль стверджував, що Мотор Січ просто здійснює шахер-махер - поставляє товари військового призначення під виглядом цивільних.
І Держекспортконтроль наклав штраф на ПАТ Мотор Січ у розмірі 821 млн грн, який останнє і оспорювало в ОАСК.
"З огляду на ТУ 5491730027, довідку ПAT «Мотор Січ» від 16.11.2020 №ДЕК-14221, листа ДП «Івченко прогрес» від 09.12.2020 №0119/7238, листи Національного авіаційного університету від 26.07.2021 №201-02 та від 05.08.2021 №07/2441 відповідач (Держекспортконтроль) дійшов висновку про те, що вказаний товар, який був предметом міжнародної передачі, без покупних агрегатів, формуляра та повного заводського номеру є сукупністю комплектуючих агрегатів до авіаційних двигунів ВК-2500 будь-якої модифікації, або в будь-якому разі не є двигуном серії ВК-2500-03. "
-----------