Укрпошта хотіла закупити послуги зі створення та проведення рекламної кампанії. Замовник так “намагався” отримати справедливу ринкову ціну, що забув вказати скільки рекламних заходів має провести постачальник. Та сама ситуація з підготовкою презентаційних матеріалів для конференцій та інших рекламних заходів. Замовник просто написав “за вимогою”, вважаючи, мабуть, що всі постачальники мають магічні здібності та самі здогадаються про кількість. Звичайно в такій ситуації неможливо точно прорахувати бюджет, бо одна справа провести один рекламний захід, а інша – сто. Один із потенційних учасників у період уточнень просив вказати конкретні цифри, на що отримав відповідь, що календарний план буде надано при підписанні договору. Не зважаючи на такі труднощі, п’ять компаній таки подали свої пропозиції, 28 березня на аукціоні торгувались чотири з них. Переможець дав ціну з економією 27%, але, на жаль, він не надав жодних документів: тож його було дискваліфіковано. Друга та третя за вигодою пропозиції давали економію 27% та 15% видповідно, але були також відхилені, хоча документи були в наявності.
Насамкінець Замовник опублікував намір підписати договір з ТОВ "Лінія 12/ЕТС", що не торгувалось на аукціоні взагалі та дало економію аж 300 грн. Після того, як Фейсбук-громадськість привернула нашу увагу до цього тендеру, ми звернулись до Міністерство інфраструктури України. Постфактум замовник дискваліфікував ТОВ "Лінія 12/ЕТС", тендер було визнано таким, що не відбувся. Замовник обіцяє переоголосити цей тендер та корректно описати предмет закупівлі.
Запрошуємо всіх моніторити цей тендер і не дати замовнику творити беззаконня!!!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1020824241299018&set=a.254351001279683.60081.100001143550248&type=3