тобто десь у відсутності нормальної освіти та механізму побудови причинно-наслідкових зв'язків криється проблема?
Я не зрозуміла твоє питання.
Обговорюється гіпотетична ситуація. Треба оцінити ризики - хто з більшою вирогідністю буде розглядати одиноку жінку в лісі як здобич - ведмідь чи чоловік. До чого тут освіта?
ну в школі ж мають вчити, що ведмідь це хижак, територіальна тварина, і це не Вінні-Пух з медом. він захищає свою територію і шанси вижити при зустрічі досить невеликі, або смерть, або каліцтво. є, звісно, варіант, що він чомусь вирішить не атакувати, але я не став би грати в таку лотерею. до речі, дитина теж обрала ведмедя. на аналогічні питання (саванна, лев, чоловік), (тайга, тигр, чоловік), (море, акула, чоловік) вибір було зроблено на користь чоловіків. вона дійсно впевнена, що ведмедь не атакує просто так і можна залишити його територію, якщо його не провокувати.