На наше глибоке переконання, традиційна сім'я є основоположним осередком суспільства. У традиційній сім'ї зберігаються і передаються новим поколінням кращі народні традиції, виховується любов до Бога і людини, до свого народу, країни та довкілля, закладаються цінності і норми моралі. Усвідомлення важливості сім'ї є запорукою побудови здорового суспільства, міцної держави та майбутнього нації.
Ми з великою тривогою сприймаємо спроби нав'язувати нашим дітям під час їхнього навчання у середній школі чуже національному розумінню поняття про природність одностатевих пар, формування у наших дітей думки, що такі пари є одним із різновидів сім'ї. Зокрема, такі спроби здійснюються під виглядом викладання предмету "Громадянська освіта" та інших підручників, за якими планують навчати дітей з 1-го вересня 2018 року.
Ми солідарні із Всеукраїнською Радою Церков і релігійних організацій щодо неприпустимості впровадження в шкільну освіту так званої гендерної ідеології – відмінної від поняття рівності прав жінок і чоловіків, а також проведення інших згубних для молодого покоління соціальних експериментів за допомогою антидискримінаційної експертизи підручників і освітніх програм. Українське суспільство не може миритися з тим, що результатом антидискримінаційної експертизи стане знецінення повноцінної сім’ї, батьківства і материнства.
Сьогодні ми вимушені нагадати, що стаття 51 Конституції України визначає шлюб як союз жінки і чоловіка. Нав'язування дітям поглядів про нібито "природність" одностатевих пар є гріхом перед Богом, суперечить Конституції та законодавству України, підриває засади суспільної моралі, створює величезні ризики як для майбутнього української сім`ї, так і українського суспільства в цілому.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1) не допустити поширення в українських школах підручників, що суперечать конституційно визначеному поняттю сім'ї і засадам суспільної моралі;
2) забезпечити розміщення повного тексту всіх підручників, видання яких планується за державний кошт на сайті Міністерства освіти і науки України, для здійснення громадського обговорення та батьківського контролю у процесі проведення експертизи під час конкурсного відбору проектів підручників;
3) змінити напрямок здійснення антидискримінаційної (гендерної) експертизи при Міністерстві освіти і науки України на морально-патріотичний, залучивши також до її проведення фахівців, рекомендованих науковими установами, закладами вищої та післядипломної педагогічної освіти, профільними громадськими організаціями, релігійними організаціями".
https://kurs.if.ua/news/deputaty_frankivskoi_miskrady_pidtrymaly_zvernennya_proty_gomoseksualizmu_v_systemi_osvity_ukrainy_66781.html