вибачте, шо мене так щось прорвало. я ще хотів поговорити про логічні ляпи. я взагалі вважаю себе дуже невибагливим мейнстрімовим попкорновим глядачем, і завжди закриваю очі на логічні ляпи, незалежно від того, наскільки мені сподобався фільм, я намагаюся отримати задоволення та режисер - митець, він так бачить. та до логічних ляпів я відношу якісь речі, типу як на початку Міцного горішку Грубер та його команда виходять з вантажівки, в якій більше нічого немає, а ближче до кінця з цієї вантажівки виїздить швидка. і таких ляпів в фільмах тисячі, умовні джинси в Хороброму серці, і you name it, їх повно всюди. але коли замість сюжету зіяюча діра, герої не викликають жодного співчуття, зацікавленості, їх мотивація відсутня, не розкрита, незрозуміла, то це для мене не логічні ляпи в оповіданні - це відсутність оповідання як такого і я не можу відчути задоволення від фільму.
тим більше, коли режисер не може визначитися, що він, бляха, знімає. він застигає посередині, бо в нього є сюжет Чудової сімки з епічністю Зоряних війн і в естетиці Ворхаммеру 40К. в нього є авторські прийоми - HDR на телевізорі, що його не підтримує, ви, можливо бачили цей ефект, washed out, greyed colors; потім слоу-мо, потім dark gritty атмосфера, та декалітри кровіщи та брутальності. все це офігєнно спрацьовує в 300, далі - гірше. після Супермена - неможливо дивитися. але - це ж, бляха, Зоряні війни, це мають бути кольори. ні, навіть не так - КОЛЬОРИ. піу-піу має бути динамічне, щоб ти аж за крісло тримався, герої мають бути абсолютно прості, але такі, яким ти прям співпереживаєш, оці юний герой рятівник Всесвіту, що має розкрити свої таланти, damsel in distress, харизматичний контрабандист і так далі. замість цього все сіре, безбарвне, вимерше, піу-піу без динаміки, навпаки, слоу-мо вбиває динаміку, герої - я вже писав, контрабандиста вбили, робот зник через півгодини з початку, інші - дуб береза. нарешті кровіща - а нема її, бо це ж Нетфлікс, в нас тут PG13, а не оце ваше R. і ось на виході ми маємо цей субпродукт замість якісного епіку.